Počet záznamov: 1  

Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie

  1. Názov Marketing potravín a jeho dopad na deti a mládež v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
    Súbežný názovFood marketing and its impact on children and youth in the single market of European Union
    Autorské údajeŠárka Kličková
    Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 213-225, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * potraviny * deti * mládež * mladiství * zdravie
    AnotáciaPríspevok objasňuje pojem marketing potravín a poukazuje na efekty, ktoré môže mať na konkrétne zvolený segment, t.j. segment detí a mládeže v prostredí krajín Európskej únie. Marketing potravín v Európskej únii, najväčšie európske potravinárske spoločnosti. Deti pod vplyvom pôsobenia marketingu potravín. Marketing potravín a zdravie detí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-045, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.