Počet záznamov: 1  

Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia

  1. Názov Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia
    Súbežný názovImportance of design as purchase criterion in perfume product category: an empirical study
    Autorské údajeĽubica Knošková
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 253-262, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    PoznámkyKEGA 017EU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Heslá priemysel chemický * výrobky * dizajn priemyselný * rozhodovanie nákupné * ženy
    AnotáciaObjektom skúmania je dizajn parfumu ako kritérium nákupného rozhodovania. Dizajn je pridanou hodnotou akéhokoľvek produktu, zvyšuje jeho konkurencieschopnosť i uplatnenie na trhu. Zo všetkých produktových kategórii, parfumy sú najviac známe svojim kreatívnym balením a dizajnom fľaštičiek. Tovaroznalecká charakteristika kategórie parfumov. Dôležitosť kritérií pri nákupe parfumov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-043, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.