Počet záznamov: 1  

Východiská tvorby informačnej stratégie podniku

  1. Názov Východiská tvorby informačnej stratégie podniku
    Súbežný názovBasis of business information strategy creation
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Ivan Hlavatý
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 406-417, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá podnik * stratégia podniková * stratégia informačná * investovanie * systémy informačné podnikové
    AnotáciaStrategické plánovanie v trhovom hospodárstve. Tradičný prístup k hierarchii firemných stratégií. Informačná stratégia ako jedna z funkčných stratégií podnikov. Štruktúra informačnej stratégie. Vzťah informačnej a podnikovej stratégie. Dopady investícií do informačných systémov na hospodárenie podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-029, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.