Počet záznamov: 1  

Sponzoring ako súčasť public relations v spoločnostiach poskytujúcich logistické služby

  1. Názov Sponzoring ako súčasť public relations v spoločnostiach poskytujúcich logistické služby
    Súbežný názovSponsoring as a part of public relations in companies providing logistic services
    Autorské údajeMartin Moravčík
    Autor Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 467-477, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá komunikácia marketingová * práca s verejnosťou * sponzorovanie * spoločnosti * logistika * podnik logistický
    AnotáciaPublic relations, sponozoring - pojmy. Formy sponzoringu. Výber formy sponzoringu a tvorba stratégie sponzoringu. Meranie výsledkov sponzoringu. Sponzoring v logistike, formy využitia sponzoringu v logistických spoločnostiach. Záujem o sponzoring, budúcnosť sponzoringu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-022, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.