Počet záznamov: 1  

Tendencie využívania cross-sellingových aktivít v poisťovníctve

  1. Názov Tendencie využívania cross-sellingových aktivít v poisťovníctve
    Súbežný názovUsing trends of cross-selling activities in the insurance
    Autorské údajeZuzana Littvová
    Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 8, č. 3 (2013), s. 30-39 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105
    Výstup z projektu ITMS 26240120032 Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí
    PoznámkyITMS 26240120032
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovníctvo * poisťovne * poistenie * trh poistný * portfólio * nástroje marketingové * distribúcia
    AnotáciaOblasti distribúcie, kde musí poisťovacia spoločnosť značne experimentovať s cieľom nájsť rovnováhu medzi tým, čo zákazník potrebuje a tým, čo a ako mu môže reálne ponúknuť. Cross-selling ako efektívny distribučný nástroj v životnom cykle poistného produktu, jednotlivca a rodiny.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00773-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.