Počet záznamov: 1  

Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní

  1. Názov Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní
    Súbežný názovThe key factors of the successful viral campaigns
    Autorské údajePeter Paľko
    Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 495-503, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing virálny * komunikácia elektronická * Slovensko
    Anotáciaidentifikácia potenciálnych výhod a rizík vyplývajúcich z implementácie virálneho marketingu v rámci komunikačnej stratégie firiem, ako aj základné faktory úspechu virálnych kampaní. Príklady virálnych kampaní poukazujú na možnosť vytvorenie úspešnej komunikácie využitím virálneho marketingu v podmienkach Slovenskej republiky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-019, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.