Počet záznamov: 1
Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní
Názov Kľúčové faktory úspešnosti virálnych kampaní Súbežný názov The key factors of the successful viral campaigns Autorské údaje Peter Paľko Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 495-503, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing virálny * komunikácia elektronická * Slovensko Anotácia identifikácia potenciálnych výhod a rizík vyplývajúcich z implementácie virálneho marketingu v rámci komunikačnej stratégie firiem, ako aj základné faktory úspechu virálnych kampaní. Príklady virálnych kampaní poukazujú na možnosť vytvorenie úspešnej komunikácie využitím virálneho marketingu v podmienkach Slovenskej republiky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1