Počet záznamov: 1
Privátne značky maloobchodných reťazcov
Názov Privátne značky maloobchodných reťazcov Súbežný názov Private labels of retail chains Autorské údaje Marta Pavliková Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 504-511, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá maloobchod * reťazce obchodné * značky výrobkov Anotácia Základné charakteristiky privátnych značiek maloobchodných reťazcov, význam a výhody vlastných produktov a ich typológia. Vývoj privátnych produktov a ich cenová úroveň vo vybraných krajinách, ako aj odporúčania pre privátne značky maloobchodných spoločností do budúcnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-018, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 440 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1