Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment - základné znaky a možnosti uplatnenia v systémoch spoločného stravovania

  1. Názov Marketingový manažment - základné znaky a možnosti uplatnenia v systémoch spoločného stravovania
    Autorské údajePeter Trefil
    Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 608-619, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stravovanie spoločné * zariadenia stravovacie * zariadenia ubytovacie * úpravy právne
    AnotáciaProblematika marketingového manažmentu v komerčných zariadeniach spoločného stravovania. Právne úpravy, legislatíva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.