Počet záznamov: 1  

Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu

  1. Názov Využitie prípadových štúdií ako výskumnej metódy v marketingu
    Súbežný názovUsing case studies as a research method in marketing
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 646-659, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
    PoznámkyI-13-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 303 - Metódy spoločenských vied
    Heslá marketing * výskum marketingový * metódy výskumu * štúdie prípadové
    AnotáciaUcelený pohľad na metodiku a metodológiu výskumu prostredníctvom prípadových štúdií. V úvodnej časti sa autorka venuje definícii pojmu a typológii, nasleduje vysvetlenie výskumného dizajnu a prehľadný popis jednotlivých etáp výskumu, vrátane návodov na zber, analýzu, interpretáciu, prezentáciu výsledkov a kontrolu validity údajov. Príspevok má ponúknuť čitateľovi - marketérovi stručný a zrozumiteľný návod na využitie metódy prípadových štúdií pri príprave či vedení záverečných prác.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF471.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.