Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a vzdelávacie inštitúcie - vybrané aspekty

  1. Názov Marketingová komunikácia a vzdelávacie inštitúcie - vybrané aspekty
    Preklad názvuMarketing communication and educational institutions - some aspects
    Autorské údajeJana Jurková
    Autor Jurková Jana
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 2, č. 1 (2013), s. 145-150. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2013. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá inštitúcie vzdelávacie * študenti * marketing * komunikácia marketingová
    AnotáciaVybrané prvky procesu marketingovej komunikácie vzdelávacej inštitúcie (fakulty vysokej školy) s dôrazom na využívané médiá z pohľadu vybranej cieľovej skupiny (študenta strednej alebo potenciálneho zákazníka vysokej školy).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.