Počet záznamov: 1  

[Marketing kultúry]

  1. Názov [Marketing kultúry]
    Autorské údajeJanka Kopaničová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. Roč. 6, č. 1 (2012), s. 117-118. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990
    Recenz.dok. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá recenzie * kultúra * marketing mix * marketing
    AnotáciaRecenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.