Počet záznamov: 1
[Marketing kultúry]
Názov [Marketing kultúry] Autorské údaje Janka Kopaničová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. Roč. 6, č. 1 (2012), s. 117-118. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990 Recenz.dok. Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá recenzie * kultúra * marketing mix * marketing Anotácia Recenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-2
článok
Počet záznamov: 1