Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu

  1. Názov Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu . 1.
    Autorské údajeMartin Šeliga, Peter Štrachoň
    Autor Šeliga Martin
    Spoluautori Štrachoň Peter
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 1 (2013), s. 37-52. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá programy vernostné * reťazce obchodné * Slovensko * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaVybrané marketingové aktivity troch z najvýznamnejších medzinárodných maloobchodných reťazcov ( Tesco- stores, Billa a Lidl) pôsobiacich na slovenskom trhu v oblasti budovania vzťahov so zákazníkmi s dôrazom na marketingovú komunikáciu a manažment skúseností zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2013: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.