Počet záznamov: 1
L'organisation du point de vente du commerce de détail et son influence sur le comportement des consommateurs
Názov L'organisation du point de vente du commerce de détail et son influence sur le comportement des consommateurs : diplomová práca Autorské údaje Eva Almášiová, školiteľ: Pavol Kita Autor Almášiová Eva Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 100 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 872423
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1