Počet záznamov: 1  

Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov

  1. Názov Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov
    Súbežný názovMeans-End-Chain Forschung der Jugendlichen
    Autorské údajeEmília Behanová, Janka Kopaničová
    Autor Behanová Emília
    Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 6-19 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * hodnota * mládež * prieskum
    AnotáciaPrieskum, ktorého cieľom bolo bližšie nahliadnuť na zmýšľanie a správanie tínedžerov a zistiť, aké hodnoty majú dnešní tínedžeri, a to prostredníctvom otázok smerujúcich k ich vzťahu ku svetoznámemu fast foodu McDonald's.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.