Počet záznamov: 1  

Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz

  1. Názov Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz
    Súbežný názovProject of ideal Teahouse in context of marketing and strategic analysis
    Autorské údajeMarek Bellay, Vilma Bosáková, Zuzana Lukačovičová
    Autor Bellay Marek
    Spoluautori Bosáková Holubová Vilma
    Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 20-26 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * spotrebitelia
    AnotáciaNavrhnúť projekt čajovne tak, aby na základe vybraných marketingových a strategických analýz spĺňal požiadavky dnešného uponáhľaného spotrebiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF100.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.