Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica

  1. Názov Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica
    Autorské údajePeter Drábik, Magdaléna Mederová
    Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mederová Magdaléna
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 48-52 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mestský * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * mestá
    AnotáciaSkúmame niektorých nástrojov marketingovej komunikácie miest, ktorej cieľom je uspokojiť potreby obyvateľov územia a zároveň zlepšiť kvalitu mesta v jeho konkurenčnom prostredí. Mestský marketing možno definovať ako analyzovanie, plánovanie, realizovanie a kontrolovanie programov navrhnutých vedením mesta a inými organizáciami, na ktorých mesto participuje.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.