Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica
Názov Marketingová komunikácia mesta Nová Dubnica Autorské údaje Peter Drábik, Magdaléna Mederová Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mederová Magdaléna Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 48-52 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mestský * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * mestá Anotácia Skúmame niektorých nástrojov marketingovej komunikácie miest, ktorej cieľom je uspokojiť potreby obyvateľov územia a zároveň zlepšiť kvalitu mesta v jeho konkurenčnom prostredí. Mestský marketing možno definovať ako analyzovanie, plánovanie, realizovanie a kontrolovanie programov navrhnutých vedením mesta a inými organizáciami, na ktorých mesto participuje. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1