Počet záznamov: 1  

Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava

  1. Názov Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava
    Autorské údajePeter Drábik, Marek Pauljučok
    Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pauljučok Marek
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 53-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * využitie času voľného * hry * šport
    AnotáciaČinnosť klubov musí byť podporovaná kvalitným a rozvinutým marketingom, ktorý dokáže prilákať dostatočné množstvo ľudí a tým zabezpečovať príjmy pre klub. Analýzy súčasného stavu využívania marketingu a odporúčania v oblasti marketingového mixu pre futbalový klub ŠK Slovan Bratislava.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.