Počet záznamov: 1  

Marketing tajného kina

  1. Názov Marketing tajného kina
    Autorské údajeLaura Hrubíková, Martina Galliková, Matej Held, Ľuboš Oláh
    Autor Hrubíková Laura
    Spoluautori Galliková Martina
    Held Matej
    Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 76-85 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * event marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * kultúra * film * umenie
    AnotáciaProjekt, ktorého myšlienkou bolo priniesť do sveta kín niečo nové, čo prinesie divákovi nový druh zábavy a zážitku a nový pohľad na film a kinematografiu. Zapojenie offline nástrojov marketingu má nezastupiteľný význam v budovaní vzťahu a povedomí o kultúrnej akcii.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.