Počet záznamov: 1  

Le consommateur en ligne des produits musicaux et la caractéristique de son comportement

  1. Názov Le consommateur en ligne des produits musicaux et la caractéristique de son comportement : diplomová práca
    Autorské údajeAndrej Krippel, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Krippel Andrej
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra872430
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.