Počet záznamov: 1  

La proposition du marketing mix de l'entreprise

  1. Názov La proposition du marketing mix de l'entreprise : diplomová práca
    Autorské údajeTerézia Líšková, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Líšková Terézia
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra872432

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.