Počet záznamov: 1
Le rôle de la marque pays dans le contexte de la présentation de la Slovaquie a l'étranger
Názov Le rôle de la marque pays dans le contexte de la présentation de la Slovaquie a l'étranger : diplomová práca Autorské údaje Denisa Pálková, školiteľ: Jaroslav Kita Autor Pálková Denisa Ďalší autori Kita Jaroslav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 80 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 872434
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1