Počet záznamov: 1  

Analýza a konkurencieschopnosť slovenského vinohradníctva

  1. Názov Analýza a konkurencieschopnosť slovenského vinohradníctva
    Súbežný názovAnalysis and competitiveness of Slovak viticulture
    Autorské údajeJuraj Kučera, Zuzana Lukačovičová
    Autor Kučera Juraj
    Spoluautori Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 128-133 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * vinohradníctvo * víno * spotrebitelia * konkurencia
    AnotáciaVinohradnícka a vinárska problematika, jej rozsiahla činnosť a s ňou spojené znalosti a zručnosti. Analýza marketingového prostredia slovenských vín, vymedzenie právnych predpisov a vysvetlenie negatívnych aspektov zahraničnej konkurencie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00920-016, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.