Počet záznamov: 1
Vnímanie značky Apple
Názov Vnímanie značky Apple Súbežný názov Apple brand perception Autorské údaje Beáta Polťáková, Janka Kopaničová Autor Polťáková Beáta Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 176-186 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia obchodná * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné * lojálnosť zákazníkov * značky výrobné * spotrebitelia Anotácia Výskum, zameraný na hodnotu značky Apple, a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa. Vnímanie značky Apple spotrebiteľmi, aké majú s touto značkou asociácie, a prečo sa rozhodli zakúpiť si produkty práve tejto značky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-021, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1