Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingu a ich využitie v praxi

  1. Názov Nové trendy v marketingu a ich využitie v praxi : bakalárska práca
    Autorské údajeNikola Zigová, školiteľ: Edita Milčevičová
    Autor Zigová Nikola
    Ďalší autori Milčevičová Edita (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875988

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.