Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment vytvárania podmienok pre zlepšenie výskumno-vývojového procesu na VŠ

  1. Názov Marketingový manažment vytvárania podmienok pre zlepšenie výskumno-vývojového procesu na VŠ : dizertačná práca
    Autorské údajeZuzana Matloňová, školiteľ: Jozef Čimo
    Autor Matloňová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Čimo Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 170 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * výskum * vývoj * univerzity * Fínsko
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra872853

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    872853SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.