Počet záznamov: 1  

Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR

  1. Názov Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR : dizertačná práca
    Autorské údajeErika Mária Jamborová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 134 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * podnikanie medzinárodné * bankovníctvo * banky
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra872847
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    872847SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.