Počet záznamov: 1
Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave
Názov Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave Autorské údaje Pavol Kita, Ján Prílepok Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 83-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * strediská nákupné * predajne * kvalita * prieskum Anotácia Otvorenie prvého nákupného centra v roku 1948 v USA. Charakteristika nákupného centra. Nová dimenzia nákupného správania spotrebiteľa. Nákupné centrá v Bratislave prevádzkované v r. 2013. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave v r. 2011. Cieľ prieskumu - vytvoriť mapy priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete, získať informácie o návštevnosti zákazníkov rôznych typov maloobchodných predajní v súvisloti s tvorbou štruktúry predajní nových nákupných centier umiestňovaných v Bratislave. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00892-006, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1