Počet záznamov: 1  

Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami

  1. Názov Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami
    Preklad názvuNew online social media and their role in communication to target audiences
    Autorské údajeMartina Ferencová, Viktória Ali Taha
    Autor Ferencová Martina
    Spoluautori Ali Taha Viktória
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 4-12. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá médiá * siete sociálne * komunikácia elektronická
    AnotáciaAnalýza vedeckých, odborných, zahraničných i domácich zdrojov so zameraním na nové on-line sociálne médiá. Tieto sú v súčasnosti integrálnou súčasťou komunikácie s cieľovými publikami a teda i predmetom záujmu reflexií a úvah o ich vplyve na ne. Svoju úlohu zohrávajú na akademickej pôde a tiež v oblasti podnikania. Vytváranie a posilňovanie vzťahov spomínaných subjektov – sieťovanie – môže zabezpečiť rozvoj regiónu, v ktorom pôsobia. Pri využívaní on-line sociálnych médií pri sieťovaní subjektov a komunikácii s konkrétnymi cieľovými skupinami však treba zohľadniť nielen výhody, ale i nevýhody a prípadné riziká tohto spôsobu komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF423.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.