Počet záznamov: 1  

7 najväčších hotelierskych omylov

  1. Názov 7 najväčších hotelierskych omylov . 2: prevádzková slepota
    Autorské údajeRichard Mištík
    Autor Mištík Richard
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 7, č. jeseň (2013), s. 40-42. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá hotely * zariadenia ubytovacie * reštaurácie * služby * hygiena * zamestnanci * personál * manažéri * komunikácia * kontrola
    AnotáciaKritérium vstupu do hotela - funkčnosť a čistota. Požiadavky na hotelové izby. Hygiena v reštaurácii, chuť jedál a rýchlosť obsluhy. Odstránenie technických nedostatkov. Medziľudská interakcia. Vhodné správanie personálu. Očakávania zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.