Počet záznamov: 1  

Marketing orientovaný na seniorov

  1. Názov Marketing orientovaný na seniorov
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing Trends in Theory and Practice : scientific papers. S. 50-52. - Žilina : Institute of Management by University of Zilina, 2013. ISBN 978-80-554-0737-1
    PoznámkyVEGA 1/0888/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * segmentácia trhu * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * seniori
    AnotáciaZmeny spotrebiteľského a nákupného správania seniorov. Poznanie potrieb a želaní seniorov, môže priniesť vyššiu lojalitu tohto segmentu. Vekom podmienené obmedzenia zákazníkov a vplyv na proces nákupu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00933-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.