Počet záznamov: 1
Humor dokáže značku urobiť silnejšou
Názov Humor dokáže značku urobiť silnejšou Zdrojový dokument Finančný manažment. Roč. 6, č. 9 (2013), s. 52-54. - Bratislava : Iura Edition, 2013. ISSN 1338-7065 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * humor * siete sociálne Anotácia Humor, ktorý dokáže urobiť ponúkaný produkt príťažlivejším pre zákazníkov. Vtip posilňuje značku. Sociálne siete a virálny marketing. Úskalia využitia humoru. Humor nesmie prekryť zamýšľanú stratégiu - príklad banky Zuno. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-12
článok
Počet záznamov: 1