Počet záznamov: 1  

Humor dokáže značku urobiť silnejšou

  1. Názov Humor dokáže značku urobiť silnejšou
    Zdrojový dokument Finančný manažment. Roč. 6, č. 9 (2013), s. 52-54. - Bratislava : Iura Edition, 2013. ISSN 1338-7065
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * humor * siete sociálne
    AnotáciaHumor, ktorý dokáže urobiť ponúkaný produkt príťažlivejším pre zákazníkov. Vtip posilňuje značku. Sociálne siete a virálny marketing. Úskalia využitia humoru. Humor nesmie prekryť zamýšľanú stratégiu - príklad banky Zuno.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.