Počet záznamov: 1  

Marketing de crisis

  1. Názov Marketing de crisis : cómo crecer cuando los mercados no crecen
    Autorské údajeAriel Andrés Almada
    Autor Almada Ariel Andrés
    Vydavateľské údajeMadrid : Ediciones Pirámide , 2013. - 209 s.
    Vydanie2. ed.
    ISBN978-84-368-2854-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentušpanielčina
    Krajina vydaniaŠpanielsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kríza * dynamika ekonomiky * stratégia marketingová * rast hospodársky * trh * stagnácia * trh spotrebiteľský
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra874386

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    874386SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.