Počet záznamov: 1
Predikčné metódy v marketingu
Názov Predikčné metódy v marketingu Súbežný názov Forecasting methods for marketing Autorské údaje Mária Andrejčíková Autor Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Riešené projekty - terminologické a odborné problémy : elektronický zborník abstraktov z odborného workshopu : [3. 7. 2013, Košice, Slovensko]. S. 5. - Košice : Katedra marketingu a obchodu PHF EU, 2013. ISBN 978-80-225-3660-8 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0906/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * rozhodovanie * metódy Kategória EPC Abstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01073-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1