Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Názov Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania . 5.1
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Jolanta Urbanska
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Urbanska Jolanta
    Zdrojový dokumentZarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej. S. 297-313 [1,12 AH]. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarzadzania Politechniki Częstochowskiej, 2011. ISBN 978-83-61118-47-3
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 631 - Poľnohospodárstvo
    Heslá bioprodukty * biopotraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * marketing * značky environmentálne * logo * obaly * označovanie tovarov * podnikanie zodpovedné * Slovensko * svet * Európska únia
    AnotáciaZelený marketing a rozvoj ekologického poľnohospodárstva. Ekologické poľnohospodárstvo na Slovensku. Legislatíva ekologického poľnohospodárstva. Biopotraviny, bioprodukty a ich význam a miesto vo svete a v SR. Označovanie bioproduktov a biopotravín. Logo pre bioprodukty EÚ. Segmentácia spotrebiteľov ekologických potravín.
    Kategória EPCKapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02215-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.