Počet záznamov: 1
Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania
Názov Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania . 5.1 Autorské údaje Vanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Jolanta Urbanska Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Urbanska Jolanta Zdrojový dokument Zarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej. S. 297-313 [1,12 AH]. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarzadzania Politechniki Częstochowskiej, 2011. ISBN 978-83-61118-47-3 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Poľsko Systematika 631 - Poľnohospodárstvo Heslá bioprodukty * biopotraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * marketing * značky environmentálne * logo * obaly * označovanie tovarov * podnikanie zodpovedné * Slovensko * svet * Európska únia Anotácia Zelený marketing a rozvoj ekologického poľnohospodárstva. Ekologické poľnohospodárstvo na Slovensku. Legislatíva ekologického poľnohospodárstva. Biopotraviny, bioprodukty a ich význam a miesto vo svete a v SR. Označovanie bioproduktov a biopotravín. Logo pre bioprodukty EÚ. Segmentácia spotrebiteľov ekologických potravín. Kategória EPC Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02215-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1