Počet záznamov: 1  

Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty

  1. Názov Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty
    Súbežný názovMobile digital publishing of media content: predictions and vision versus reality and facts
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentZväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. S. 167-176. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * telefón mobilný * internet * marketing * vydavateľstvá * periodiká * časopisy * predaj
    AnotáciaRozvoj mobilných zariadení a mobilného marketingu. Aktuálne trendy v mobilnom marketingu. Vydávanie mediálneho obsahu na tabletoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01108-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.