Počet záznamov: 1  

Reklama - fenomén komunikačného mixu

  1. Názov Reklama - fenomén komunikačného mixu
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Anna Vistánová
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Vistánová Anna EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Zdrojový dokumentSociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. S. 508-515. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * metódy propagačné * objekty reklamy * psychológia reklamy * trh reklamný * adresnosť reklamy
    AnotáciaDôležitým atribútom marketingu predaja je reklama, ktorej podstata by mala spočívať v predaji toho, čo sa propaguje, inak stráca účel. Filozofia reklamy, zmeny a nástrahy rôzneho charakteru, ktoré priniesol vedecko-technologický rozvoj.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01114-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.