Počet záznamov: 1  

Pros and contras of global marketing strategies

  1. Názov Pros and contras of global marketing strategies
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. november 2001 Žilina. S. 72-78. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2001. ISBN 80-7100-897-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00316-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.