Počet záznamov: 1  

Tvorba študijného programu školskej inštitúcie - príťažlivosť pre klienta a zamestnávateľa

  1. Názov Tvorba študijného programu školskej inštitúcie - príťažlivosť pre klienta a zamestnávateľa
    Súbežný názovDeveloping a study programme of an educational institution - attractiveness for the client and employer
    Autorské údajeMarta Matulčíková
    Autor Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Celoživotná kariéra a trh práce 1 : kurikulum študijných programov vybranej skupiny neekonomických študijných odborov : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. S. 9-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3714-8
    PoznámkyKEGA 006EU-4/2013 100 %
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * programy študijné * inštitúcie vzdelávacie * školy * štandardizácia * klienti * zamestnávatelia
    AnotáciaŠtudijný program - ponuka vzdelávacej inštitúcie. Diskusia k externým vplyvom a životného cyklu študijného programu. Fázy zmeny vzdelávacieho programu. Postupy tvorby študijného programu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE13 01153-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.