Počet záznamov: 1  

Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní

  1. Názov Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní
    Preklad názvuStructure and content of marketing plan in international planning
    Autorské údajeMartina Gogolová
    Autor Gogolová Martina
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 164-169. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plánovanie * stratégia marketingová * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný
    AnotáciaPlánovanie je systematický spôsob myslenia na budúcnosť. Je to spôsob manažovania externých efektov, nekontrolovateľných faktorov, ktoré vplývajú na danú firmu, na jej slabosti, na jej ciele, ktoré sa majú dosiahnuť. Navyše v medzinárodnom poňatí je to spôsob, ktorým sa plánuje ako využívať zdroje danej krajiny v budúcnosti a ako nimi dosiahnuť špecifické ciele. Inými slovami, plánovanie je vytváranie vecí, ktoré by sa v opačnom prípade nemuseli vôbec realizovať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.