Počet záznamov: 1
Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní
Názov Štruktúra a obsah marketingového plánu v medzinárodnom plánovaní Preklad názvu Structure and content of marketing plan in international planning Autorské údaje Martina Gogolová Autor Gogolová Martina Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 164-169. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá plánovanie * stratégia marketingová * podnikanie medzinárodné * marketing medzinárodný Anotácia Plánovanie je systematický spôsob myslenia na budúcnosť. Je to spôsob manažovania externých efektov, nekontrolovateľných faktorov, ktoré vplývajú na danú firmu, na jej slabosti, na jej ciele, ktoré sa majú dosiahnuť. Navyše v medzinárodnom poňatí je to spôsob, ktorým sa plánuje ako využívať zdroje danej krajiny v budúcnosti a ako nimi dosiahnuť špecifické ciele. Inými slovami, plánovanie je vytváranie vecí, ktoré by sa v opačnom prípade nemuseli vôbec realizovať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 3
článok
Počet záznamov: 1