Počet záznamov: 1  

Ohodnocovanie podniku a kategórie hodnoty

  1. Názov Ohodnocovanie podniku a kategórie hodnoty
    Autorské údajeLenka Mikáčová
    Autor Mikáčová Lenka
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 38-45. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 657.9 - Ocenenie. Odhady
    Heslá oceňovanie * hodnota podniku * podnik * teórie ekonomické
    AnotáciaCharakteristika ohodnocovania podniku a kategórii hodnoty podniku. Účelom ohodnocovania podniku je stanovenie jeho hodnoty, ktoré patrí medzi dôležité nástroje manažmentu. Hodnotu podniku je možné kategorizovať. Postupom času sa vyvinuli štyri základné princípy ohodnocovania podniku a to: trhová hodnota, subjektívna hodnota, objektivizovaná hodnota a Kolínska škola.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.