Počet záznamov: 1  

Franchising a jeho využívanie podnikmi v SR

  1. Názov Franchising a jeho využívanie podnikmi v SR
    Autorské údajeJana Majerová
    Autor Majerová Jana
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 46-54. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franchising * podnik * stratégia marketingová * Slovensko * odbyt * koncentrácia
    AnotáciaFranchising ako progresívna marketingová odbytová koncepcia. Druhové vymedzenie franchisingu a jeho štruktúra v SR. Koncepcia master-franchisingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.