Počet záznamov: 1  

Analýza marketingovej produkcie bioproduktov

  1. Názov Analýza marketingovej produkcie bioproduktov
    Preklad názvuMarketing communication analysis of bioproducts
    Autorské údajeZuzana Nižníková, Denisa Bilohuščinová
    Autor Nižníková Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Spoluautori Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 80-85. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * bioprodukty * farmy * spotrebitelia * komunikácia marketingová
    AnotáciaSúčasná situácia bioprodukcie na Slovensku a v zahraničí. Využitie nástrojov marketingovej komunikácie v oblasti bioproduktov. Charakteristika biofarmy Agrokruh a jej marketingová komunikácia. Spôsob odbytu bioproduktov z biofarmy Agrokruh ku konečnému spotrebiteľovi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02242-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.