Počet záznamov: 1  

Uplatnenie Public Relations ako nástroja marketingovej komunikácie slovenských vysokých škôl

  1. Názov Uplatnenie Public Relations ako nástroja marketingovej komunikácie slovenských vysokých škôl
    Autorské údajeKatarína Zvaríková
    Autor Zvaríková Katarína
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 104-107. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * univerzity * Slovensko * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová
    AnotáciaVýznam Public relations pre vysoké školy. Prieskum zameraný na mieru využívania Public relations slovenskými vysokými školami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.