Počet záznamov: 1  

Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries)

  1. Názov Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries)
    Autorské údajeTatiana Hlušková, Mária Šášiková
    Autor Hlušková Tatiana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. S. 49-61. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12. - VEGA 1/0461/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.75/.76 - Nadpodnikové organizačné formy
    Heslá klaster * aliancie strategické * marketing * víno * vinohradníctvo * trh * Slovensko
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01199-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.