Počet záznamov: 1  

Moderní metody segmentace trhu

  1. Názov Moderní metody segmentace trhu
    Autorské údajeMiloš Uldrich
    Autor Uldrich Miloš
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 48, č. 10 (2013), s. 24-26. - Praha : Economia, 2013. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing diferencovaný * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaDiferencovaný prístup - ponuka diferencovaných produktov pre diferencované typy zákazníkov. Produktová bohatosť a cenová rozmanitosť ako základné piliere. Tradičné prístupy - demografická segmentácia, geografická segmentácia a hodnotová segmentácia. Diferenciácia zákazníkov podľa správania v rámci danej spoločnosti. Pokročilá segmentácia. Odlišné prístupy pre odlišné potreby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 7-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.