Počet záznamov: 1  

Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy

  1. Názov Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy
    Súbežný názovEfficiency measurement instruments of the contextual advertisement
    Autorské údajePavol Kráľ
    Autor Kráľ Pavol
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 314-321. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * adresnosť reklamy * metódy propagačné * internet * stránky webové * komunikácia marketingová
    AnotáciaReklama šírená prostredníctvom internetu, ktorá zobrazuje informácie zadávateľa reklamy (inzerenta) v kontexte s obsahom webovej stránky. Prístupy, ktoré je možné uplatniť v procese merania efektívnosti kontextovej reklamy ako významného nástroja marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.