Počet záznamov: 1
Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+
Názov Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+ Súbežný názov Impact of eco-labeling on generation 50+ Autorské údaje Renáta Miklenčičová Autor Miklenčičová Renáta Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 426-431. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * skupiny cieľové * výrobky ekologické * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny Anotácia Kúpyschopnosť vo vekovej kategórii 50+, v ktorej sa nachádza veľké množstvo ekonomicky aktívnych ľudí. Prieskum zameraný na identifikáciu vzťahu generácie 50+ na nákup tovaru priateľského k životnému prostrediu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1