Počet záznamov: 1  

Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+

  1. Názov Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+
    Súbežný názovImpact of eco-labeling on generation 50+
    Autorské údajeRenáta Miklenčičová
    Autor Miklenčičová Renáta
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 426-431. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * skupiny cieľové * výrobky ekologické * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny
    AnotáciaKúpyschopnosť vo vekovej kategórii 50+, v ktorej sa nachádza veľké množstvo ekonomicky aktívnych ľudí. Prieskum zameraný na identifikáciu vzťahu generácie 50+ na nákup tovaru priateľského k životnému prostrediu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.